Job 14 van 28


Report this listing

Solliciteren



Assistent Winkelverantwoordelijke


Functie

Als assistent store manager ben je de rechterhand van de winkelverantwoordelijke.

Een piekfijne supermarkt, gemotiveerde collega’s en tevreden klanten, dáár ga je voor!

In samenspraak met de supermarktmanager beheer je de targets en budgetten. Beide zaken kennen geen geheimen voor jou!

Hoe ziet je job eruit?

  • Bij afwezigheid van de store manager neem jij het stuur in handen
  • Open communicatie, motiveren van je team en feedback geven
  • Werkverdeling mee opstellen
  • Plaatsen en opvolgen van bestellingen
  • Je ziet erop toe dat de winkel er altijd pico bello bij ligt
  • Je springt overal bij waar nodig is
  • Je ziet erop toe dat de klanten tevreden zijn

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Je bent een rasechte people manager en multitasker
  • Met jouw energie kan je mensen coachen, motiveren en enthousiasmeren
  • Bij voorkeur heb je een eerste leidinggevende ervaring achter de rug
  • Je hebt passie, organisatietalent en overtuigingskracht
  • Je bent bereid om geregeld op zaterdag en in een wisselend uurrooster te werken. Zo krijg je een vrije dag in de week!
  • Je houdt het hoofd koel onder druk en kan snel prioriteiten bepalen
  • Je werkt nauwkeurig en georganiseerd
  • Betalingen ontvangen
  • De klant verwelkomen
    De wensen vaststellen en adviseren over de producten en diensten
  • Producten naar een afdeling brengen
    Producten op rekken of schappen plaatsen
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Goederen en producten ontvangen
    De levering controleren
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • De staat en bewaring van bederfbare producten controleren
    Producten die niet meer verkocht kunnen worden uit de rekken halen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • De verkoopruimte en de producten in de afdeling onderhouden en schoonmaken
  • De activiteiten van een team coördineren

Aanbod

Wat krijg jij van ons?

  • Een supergevarieerde job dicht bij huis
  • Veel ruimte voor initiatief in deze uitdagende functie
  • Interessante opleidingen en kansen om door te groeien
  • Een aantrekkelijk loon dat overeenkomt met je vaardigheden en je inzet, aangevuld met extralegale voordelen
  • Toffe collega’s en een werkgever voor wie iedereen telt
  • Een goede balans tussen werken en vrije tijd, waarbij er aandacht is voor je eigen noden en wensen
  • 20 dagen wettelijke vakantie én extra ADV-dagen, nadien op termijn ook extra anciënniteitsdagen
  • Werkzekerheid! En een voltijdse tewerkstelling

Ben jij de persoon die wij zoeken? Solliciteer dan nu online!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht